Browsing by Author "Karaosmanoğlu, Nezaket Defne"
Now showing items 1-7 of 7
-
Gelenekselden dijitale iletişim ve halkla ilişkiler : turizm pazarlamasına bir bakış
Çetinkaya, Ersan (Kadir Has Üniversitesi, 2018)Teknolojik hayattaki gelismelerle birlikte dunya artik kuresellesmenin daha fazla hissedildigi bir yer halini almis durumdadir. Kuresellesmenin etkisi ile toplum siyaset ekonomi gibi bircok alanda oldugu gibi iletisim ... -
Glorification of everyday life: The case of İnstagram
Gündoğar, Sercan (Kadir Has Üniversitesi, 2020)This study investigates visual meaning making activities on Instagram and influence on these everyday lives of users. Instagram as a visual centered social network provides a fertile ground to depict users' everyday life ... -
Hijyenik ped reklamlarında kadının dönüşümü
Güreşci, Serenay Atsız (Kadir Has Üniversitesi, 2019)ATSIZ GÜREŞÇİ, SERAY. HİJYENİK PED REKLAMLARINDA KADININ DÖNÜŞÜMÜ, YÜKSEK LİSANS TEZİ, İstanbul, 2019. Bu çalışmada, kadın temsilinin dönüşümü konusu hijyenik ped TV reklamları üzerinden incelenmiştir. "Orkid" ve "Molped" ... -
Kurum kültürü ve yapisinin cam tavana etkis i: İstanbul İli eğitim kurumu örneği
Kızıldeli, Zeynep Buse (Kadir Has Üniversitesi, 2019)Bu calismada kurum kulturu ve yapisinin cam tavan sendromu ile iliskisi arastirilmistir. Milli Egitim Bakanligi’na bagli ozel bir egitim kurumu arastirmanin evrenini olusturmustur. Arastirmanin orneklemi kadin ogretmen ... -
Kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarının çalışanlarda örgüte bağlılıklarına ve motivasyonuna etkisi : İstanbul ili sigortacılık sektörü örneği
Ulu, Emine (Kadir Has Üniversitesi, 2019)ULU, EMİNE. KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALARININ ÇALIŞANLARDA ÖRGÜTE BAĞLILIKLARINA VE MOTİVASYONUNA ETKİSİ: İSTANBUL İLİ SİGORTACILIK SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ, YÜKSEK LİSANS TEZİ, İstanbul, 2019. Son yıllarda firmalar maddi ... -
Marketing higher education and positioning strategies of foundation universities of Turkey
Carlık, Efe Mehmet (Kadir Has Üniversitesi, 2020)Higher education marketing literature suggests that internationalization of universities and globalization on higher education create external forces in higher education as massification, expansion and diversification, ... -
Siyasal reklamlarda kadın temsiliyetine dair bir analiz: Adalet ve Kalkınma Partisi ve Cumhuriyet Halk Partisi örnekleri
Törin, Buket; Karaosmanoğlu, Nezaket Defne (Kadir Has Üniversitesi, 2020)Bu tez çalışması, 2018 Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanlığı ve Genel Seçimleri'nde Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) ve Cumhuriyet Halk Partisi (CHP)'nin Youtube'da yayınlanan reklamlarını kadın temsiliyeti açısından ...